Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 25 mars 2011

Tungt och tråkigt...

... idag var det riktigt tungt och tråkigt att springa! Blä, fyy, kräk, usch!!! Trodde nog aldrig att jag skulle tänka så om min kära löpning, men idag var det bara så. Och jag vet att det blir bättre mycket, mycket bättre! Ibland måste man bara igenom de där jobbiga, trista passen också för att sedan känna luften under vingarna och flygkänslan.... så ja jag väntar på flygkänslan.

Och jag längtar dessutom efter skogen. Undrar om det är blött i bokskogen eller om det är ok att springa milen utan att se ut som om man krupit i en leråker? Jag skall hur som helst ge skogen en chans i morgon för det passar så bra innan vi sedan skall meditera hela långa dagen.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: