Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 25 juli 2011

44.32

Blä!!! '
10 k asfalt på 44.32... Arg!
Jag vet att jag kan bättre.
Varför i hela friden går det då sååå långsamt?



Tror att semesterns gottande har gjort sitt. Det är jobbigt att springa med de där extra sommarkilorna. Dock skall ni veta att jag har ingen aning om hur mycket jag väger för jag väger mig aldrig.
Planen är att bli av med dem innan Midnattsloppet. För då vill jag ner på 42.00 blankt!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Fast det är väl en kanontid på träning!?! Springer du så på träning så klarar du 42 galant när det gäller. Kör hårt :)

Stillaeftertanke sa...

Hahaha jo men kanske är det så men jag känner mig tyngre. JAg söker efter flow.