Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 8 juli 2011

Startgrupp 1b

Å så kul! Jag kommer att starta Startgrupp 1 b på tjej Lidingöloppet 10 km i september.
Stora syster Maria och jag hade stått sida vid sida för hon fick samma startgrupp. Men nu har min tokiga syrra som för övrigt fyller 40 år i november ... hmmm... fått för sig att tillsammans med två andra härligt galna tjejer ( Hahaha vet ej om deras ålder....???) att de skall göra klassikern. Wow!
Så de springer stora Lidingöloppet på lördagen, alltså 30 km terräng.

Jag sprang i morse 10 km asfalt på 45 min. Känns bra men det måste gå snabbare, mycket snabbare. Är galet taggad att göra under 44 min. Och nu skall ni veta att Lidingöloppet är ett terränglopp med många långa backar bl.a. Abborbacken!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: