Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 21 juli 2011

Sommarläsning

Att välja tidningar att ha med på stranden eller på resan är alltid kul tycker jag. Den bästa och mest inspirerande är för mig är Runners.


Sommarens special nummer har givit mig massor med härliga stunder av njutbar läsning.
Alltifrån hur man skall testa sina gränser till ett fint reportage om Marcus Torgeby. Marcus hade jag förmånen att träffa i Portugal på Springtime Travels resa. Hans historia väcker stor nyfikenhet hos mig. Hans tankar om varför man springer är fantastiska. Värt att läsas.
Colting har alltid bra reflektioner i tidningen. Denna gång handlar det om Ett stort liv. Och här mina vänner känner jag igen mig. Så bra skrivet. Han av slutar med ... " och när man hittat sig själv så kommer man också på vad som är värdefullt i livet - som att kunna leva stort i det lilla livet hellre än att leva litet i det stora livet."

Köp tidningen och låt dig inspireras i sommar om mer än bara platta magar, bästa bikini köpen och om hur du snabbast går ner 5 kg.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: