Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 10 september 2012

Min vecka!

Jaaaa!!! Wow!!! Yes!!! Ryggen höll!!! RYGGEN HÖLL!!!


Är så tokglad och så galet tacksam mot min rygg. Men oj vad vi (jag och ryggen..) jobbat hårt för att bli bra till idag. Vi har gjort bakåtböjningar, rotationer både inåt och utåt samt flexioner och extensioner i 6 dagar! 6 långa, tråkiga, jobbiga dagar. Jag kan erkänna att ibland kände jag hopplösheten, oron och rädslan nästa ta över. Tankar som "Nu är det slut Anna" och "Anna du kan glömma att kunna dansa och springa igen..." Tårar! Men jag gav inte upp. Detta är mitt liv, att dansa, inspirera, glädjas åt rörelsen, andningen, svetten, ruset, adrenalinet och att då få göra det med andra! Och det går! Det mesta sitter mellan öronen... Inte sant? Ge aldrig upp!

Min vecka kommer därför att se ut så här: (lika bra att ta i från tårna... liksom... hmmm)

Måndag
Styyoga
Show Kidz
Zumba

Tisdag
Styyoga
Afro Power Dance

Onsdag
Styyoga f
Dansaerobic

Torsdag
Step

Fredag
Styyoga f
Milen i Bokskogen - lycka!

Lördag
Inspirationspass i Karlskrona
RyggYoga
Symmetric Step

Söndag
Meditation

Hur ser din vecka ut?

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Nathalie sa...

JAAAAA! Har längtat som en galning hela sommaren efter dansaerobicen, och var sjuk förra veckan när allt gick av stapeln!! Men nuuu! Onsdag it is :-D

Du är bäst Anna, måste bara säga det också!! Du inspirerar verkligen, du är helt underbar!!!

Stillaeftertanke sa...

Härligt härligt Nathalie då ses vi snart!