Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 3 september 2012

Terminsstart HT 2012

Vilken härlig energifull terminsstart det varit idag. Hela Gerdahallen bubblade av nya och gamla deltagare och salarna fylldes upp. Otrolig känsla och jag lämnar mitt jobb 12 timmar senare med största leendet på läpparna och enorm tacksamhet.

Jag hade yoga på lunchen och testade lite nya flöden som kändes fantastiskt nytt och oerhört skönt! Fortsätter med det. Och på kvällen bjöds det på Zumba! Kärlek!!! Tack gode Gud för mitt jobb säger jag (igen).
Och tack fina Jelena för fantastiska presenter från ditt Serbien. Jag har saknat dig med!


Kamimillte från din faster. Gott!


Honung och nötter från din moster... Wow vad lyxigt! Tack gulliga!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Jelena sa...

Tack själv!!!Nu känner jag igen mig...ont i baken så det ryker om det...Kram <3

Stillaeftertanke sa...

Bra där söta du!