Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 18 september 2012

Vasalöparen

Yes! Idag låg den där i brevlådan och väntade ... Vasalöparen! Blev ju sjukt peppad och vill ha snö NU! Det är dock drygt 5 månader kvar tills vi står där, i starten i Sälen och fryser, peppar varandra och längtar till skottet... Jag och systra mi.

I år har jag bestämt mig för att unna mig ett par nya skidskor och ett par nya skidor. För de jag åkte Vasaloppet på förra året är nu drygt 10 år gamla... Men de är bra och inåkta och utmätta för mig och mitt steg enligt konstens alla regler. Så de får nog ha kvar sin plats i förrådet ett tag till.
Frågan är bara om jag slår till på ett par nya Fischer, Madshus eller Atomicskidor. Skall läsa på och återkommer med fakta.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: