Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 16 januari 2013

Grattis älskling

Idag fyller min älskling och blivande man år! Grattis grattis!!! Jag älskar dig så in i norden!!!


Att fixa, trixa och fira är bland det roligaste jag vet. Så mycket spänning. Skulle kunna lägga en förmögenhet på fixet. Och på det så härligt att se min man så där barnsligt glad över allt fix.
Vi steg upp tidigt, tidigt jag och änglarna och gjorde mysfrukost, blåste ballonger (det måste alltid finnas ballonger när man fyller år) samt semla med jordgubbar, blåbär, gul kiwi och sharon frukt med ljus i. Kul! Semla är nämligen älsklingens favorit bakelse. Skönsång och paketöppning i sängen följt av en härlig långfrukost.
Nu firar vi vidare resten av kvällen. Skål!


Puss puss puss
Din Anna

Inga kommentarer: