Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 20 oktober 2013

Bilder från Portugal

Oj vad många fina och framförallt glada minnen jag bär med mig från årets Portugal resa med Springtime Travel.
Gruppfoto

Ledarfoto

En sangria på stranden efter dagens pass är aldrig fel.


Här är det härligt att dansa, framför vågorna...


Bergspasset gick fort i år.


Jag har nog aldrig skrattat så mycket på en träningsresa som jag gjort på denna. Mycket tack vare min älskade man och helt fantastiska deltagare samt nya härliga bekantskaper. En av mina idoler var ju där, Malin Ewerlöf! Och Malin föll jag pladask för, jag tror jag är kär i denna atlet! Vilken cool, kul och inspirerande kvinna hon är. Jag hoppas innerligt att vi ses snart igen!

Älsklingen och Malin
Sköna Nina, Aftonbladet Wellness chefredaktör släppte loss totalt på Zumban med Malin och Stockholms bästa frisör Ulrica.
 
Nu är vi hemma igen och redo för livet!


Med värme
Anna

Inga kommentarer: