Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 28 oktober 2013

Ny kraft? Nytt mod?

Jag måste hämta ny kraft! Jag måste komma till en ny plattform och försöka gå vidare efter min älskade pappas bortgång. Men hur gör man? Var hittar jag kraften? Var och hur skall jag kunna starta om? Jag har fumlat runt i dimma och inte vetat varken ut eller in. Men mitt Norrland gav mig styrka och framförallt mod att våga gå vidare. Långsamt långsamt långsamt ett steg i taget går jag vidare. Livet måste gå vidare.
Yoga vid Umeälven. Det blir inte bättre än så.

Barnen älskar nu de vita fina björkarna och vill tillbaka snarast möjligt.

Tack Umeå vi ses snart igen
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Finaste Anna!
Din pappa hade med största säkerhet velat att du skall gå vidare med allt det som du är så bra på, som gör dig till den du är!
Kram,
Ann-Louise