Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 16 december 2009

2009-2010

Visst är det väl så att vi alla har en livssituation, en livskvalité, med allt vad det nu kan innebära och innehålla, som vi kan se över och utveckla ytterligare för att få - ett skönare liv?!
För mig är det dags att börja sammanställa vad 2009 har inneburit för mig själv, min hälsa, familj, vänner, mitt arbete och mina mål?
Nästa steg är att ställa frågan varför har det fungera, varit roligt, gett framgång? Varför har det fungerat mindre bra, inneburit frustration, belastningar mm?
Och självklart är sista steget att titta på det nya året - år 2010!
Vad vill jag?
Vad kan jag?
Vad önskar jag?
Ta ett steg i taget. Ditt steg. Låt det få ta tid och utrusta dig med tålamod.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: