Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 29 november 2011

CrossFit

Fyyy bubblan så ont jag har i armvecken. Kan faktiskt inte sträcka ut armbågen idag... Ajajajaj!!! Tack gode gud för Voltaren och Ipren.
Att köra bil och växla är därmed nästan omöjlig. Jag ser nog för rolig ut där i bilen... jag måste nämligen böja hela överkroppen fram för att lägga i en ny växel.
Dumma dumma CrossFit, Carl Dyall och Joakim Bergström som höll i det! Men nej såklart inte! Ni rockade fett och var helt fantastiskt duktiga. Jag är impad och kommer självklart att komma till era lokaer på CrossFit Solid i Sthlm och träna igen. Det var helt enkelt underbart kul och tävlingsmomentet var en extra krydda som jag gillar. Mer CrossFit helt enkelt!!!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: