Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 12 november 2011

Nyförlovad!!!

Igår vände jag mig om... Och där stod han... på knä... och friade!!! Det tog visserligen ett bra tag innan han fick fram orden bakom tårarna... Och jag då, jo jag fick inte fram ett vettigt ord... På ett bra tag! Blev totalt chockad och min bägare rann över... Såklart jag sa Jaaaaaa!!! Ingen tvekan på den. Jag är lyckligt lottad och så enormt tacksam över vårt liv och vår varma kärlek.

Så idag gick det fort på morgon löpningen. Kände mig som en ny kvinna, lätt lätt lätt, lycklig och älskad.



Med värme
Anna

5 kommentarer:

Susann sa...

Men GRATTIS! Så härligt!

Anna (Orka mera) sa...

Grattis Anna! Så härligt för er!

Frida sa...

Grattis!!

Stillaeftertanke sa...

Tack tack tack!!!

Anonym sa...

Grattis Anna, jag är verkligen glad för er skull och barnen!