Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 10 november 2011

Min älskade storasyster!

Min älskade fina storasyster fyllde 40 år den 8 november och till helgen är vi inbjudna till PARTY!!! Skumpa och Disco!!! Wow!!! Jag längtar!!!

Jag har de senaste dagarna därför sänt Maria extra många tankar och minns därför vackra underbara minnen. För så är det med ens syster, vi har samma minnen från barndomen. Hon tänker på samma stigar, samma svampställen och samma stenar vid vägkanten. Maria har alltid funnits där vid min sida längs vår väg genom livet, stöttat och tröstat, skattat och hejat. Maria är världens bästa storasyster. Jag är så tacksam!
Min syster är väldigt speciell på många sätt,  ett av dem är för hon alltid varit redo att försvara mig.. så i hennes ögon är jag nog ff bara 7 år.
Maria du är mig alltid kär, ty du finns i alla de dyrbara minnen som jag bär närmast hjärtat.

Jag älskar dig!
Lillasyster Anna

Inga kommentarer: