Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 30 november 2011

NIKE Blast 2012

Idag var då den stora dagen då Nike öppnade upp sin anmälan till 2012s Blast i Globen. Spännande! Det är liksom den händelsen 2012 som man inte vill missa, man vill vara där!
Och jag är så enormt tacksam att jag i år får stå på scenen och presentera en dansklass. Så hedrande. Jag kommer att göra mitt yttersta för att det skall bli en blast!

Det var hysteriskt på FB... alla undrade vilken tid och snacket gick runt 14.00, men så blev klockan 14.05 och Nike sidan blev bombaderad av frågor. Men så äntligen efter dryga 2 timmars "julaftons" väntande kom den efterlängtade status uppdateringen NU ÄR VI LIVE! Och nu 23.30 är det över 900!!! anmälningar!!!
Jösses!!!


Och vänner jag öppnar söndagen med några av de stora tunga namnen... som Tony Stone, Iliara Montagami, Paulo Roberto mfl men vi, vi skall dansa. Jag skall dansa i glädje och kärlek rakt ut från hjärtat till er och jag hoppas att vi får ett tidigt söndags partyyyy!!!
Jag är redan super taggad och helt fokuserad på min SOULEXPRESSION klass nummer 46. Musiken är i princip redan satt och det kommer att vara skön house musik att väcka kroppen med efter lördagen alla lovely klasser.
Hoppas att vi ses! It is going to be a BLAST!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: