Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 25 november 2011

Julklapp?

Fick idag min första julklapp! Känns lyxigt.
Vi har liksom lagt av det där med julklappar med systrarna och familjen för längesedan för vi byter ju bara pengar.
Min blivande och jag har senaste åren gett varandra Thailandsresan så även i år.
Så det är bara änglarna och alla kusiner som julklappar ges till.
Men så idag fick jag en julklapp av en fin vän, Jeanette. Tack fina du!




Började läsa nu på tåget mot Sthlm och blev fast direkt! Härligt att få försvinna så.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

FULLY VEGAN sa...

Den boken skall vara väldigt bra! Vill också läsa den!

Jelena sa...

Såg filmen One day igår och kom att tänka på dig och din bok.Kan varmt rekommendera att du ser filmen också,själv satt jag som fastklistrard.


http://hyrfilm.hemmakvall.se/Pages/Produkt.aspx?faktanr=87325