Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 7 oktober 2012

Äntligen

Å äntligen är vi igång med Wellness veckan här i Portugal med Spring Time Travel. Solen lyser och termometern börjar gå upp mot 30 grader och jag sitter nu vid poolen och njuter och laddar om!!!











Imorse 07.00 startade jag med gudomlig yoga. Ca 45 nyfikna själar delade rummet, energin och andades fantastiskt ihop och jag blev berörd av all energi och glöd som infann sig i rummet. Vilken fin morgon. Nu kör vi!!!

Med värme
Anna

3 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Det låter som ni har det helt fantastiskt! Blir så nostalgisk av alla bilder där ifrån! Måste nog förhandla med mig själv om en resa till våren...

Stillaeftertanke sa...

Ja ja ja!!! Dessa resor är Guld! Men jag har ett annat härligt tips till dug dom jag tror du kommer att älska.... Hihihi

Stillaeftertanke sa...

Ja ja ja!!! Dessa resor är Guld! Men jag har ett annat härligt tips till dug dom jag tror du kommer att älska.... Hihihi