Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 21 oktober 2012

Utmaningar 2013

Börjar fundera på utmaningar 2013. Det är året då jag blir 40 år. Lovelyyyyy!


Vad tror ni om;
1. New York Halvmaraton 17 mars 2013?
2. New York Tjejmil 8 juni 2013?
Hahaha... Har aldrig varit i NY!!!
3. Börja leda Kangooo Jumps på Gerdahallen?
4. 1 v Löparläger i Fjällen med Marcus Torgeby?
5. Stockholm Marathon 1 juni 2013?
6. Lära mig stå på händer utan vägg?

Hjälp mig!? Har du några utmaningar jag kan ta mig an mitt i min 40 års kris? Tar tacksamt emot utmaningar och roliga tips.

Med värme
Anna

5 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Äsch om du ändå ska till New York tycker jag du ska krisa till det ordentligt och ta hela maran :)

Annars är Kullamannen ett fint sätt att förgylla sin 40-årskris (http://kullamannen.com/).

Själv vet jag inte vad jag ska krisa till det med, men så har jag ju inte fyllt 39 än :)

Linn sa...

Stå på händer utan vägg måste ju vara piece of cake för någon med din styrka och kroppskontroll!! Tänk bara på att hålla huvudet neutralt (dvs helt vanligt mellan armarna, man ska bara snegla på händerna) och spänna fötterna och rumpan så kommer du klara det på andra försöket!!!! :D

Själv 30-årskrisar jag med en gympatävling till helgen och sen får vi se. :)

Lisa Johansson sa...

ÅÅåå jag är sugen på NYC tjejmil. Åker jag till NYC (=Bästa staden) så vill jag ju vara fräsch att göra en massa annat oxå, typ njuta av atmosfären, yoga, köra crossfit och äta på en massa helt underbara restauranger. :-)

Jag röstar för NYC på ett eller annat sätt. <3

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam fina Anna! Längtar efter dig. :-)

Anonym sa...

JA JA JAAAA till Kangooo Jumps på Gerda!!!!!

React now! sa...

Halvmaran i NY är UNDERBAR <3 och eftersom den startar tidigt på morgonen hinner man med massor med mer den dagen!