Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 8 oktober 2012

Intervaller

Eftermiddagens löpning bestod av intervaller i ett varmt och härligt Portugal.


Här några av löpledarna.

Intervallerna bestod av:
1 a; 2 min, vila 30 sec, 2 min, vila
2 a; 15-15 i 5 minuter!!!
3 e; Backintervall 30 sec i 5 min med jogg tillbaka.
Grymt härligt och asabasa jobbigt!


Paret Lisa och Rubin McRae tillsammans med Marcus Torgeby och Evy Palm höll i dagens träning.


Här Markus. (Ett tips är att googla denna Markus.)


Fort gick det!



Löpskola


Nöjda och glada. Iallafall innan vi började med intervallerna. Här jag tillsammans med Wellness reportern Johanna Björklunds och Aftonbladet Wellness chefredaktör Nina Jakobson.

Nu middag på stan för att ladda om inför morgonyogan. Å vad jag längtar till det.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: