Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 28 oktober 2012

Tuffa intervaller

Idag var det nog denna hösts absolut härligaste dag. Inte ett moln, vindstilla och krispig luft. Man ville ju bara vara ute!

Intervaller stod på schemat och mina nya fina rosa super super lätta Lunar Racer skulle invigas.


Uppvärmningsjogg ca 20 min därefter intervaller enligt:
6 st 2 minuters intervaller i 4.00-4.10 tempo. 30 sec vila mellan
Därefter 1 min vila samt 6 st 1 minuters intervaller i 4.10-4.15 tempo. 30 sec vila mellan.
Tokjobbigt med fantastiskt underbart. Och det gick så lätt! Återhämtade mig snabbt och körde på med lätta fötter inför varje intervall. Jag ville liksom aldrig sluta...
Totalt 11.2 km


Med höstvärme
Anna

Inga kommentarer: