Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 25 maj 2011

Dags att börja packa?

Snart är det då dags att börja packa igen. Denna gång för NNU De Lux träningsresa till Turkiet.

Drygt 200 ledare från hela Norden skall fortbildas och inspireras i sina grenar. Vi är 32 ledare som åker från Gerdahallen.

Jag kommer att hålla i Yin Yoga workshops, paryoga och dansa så klart!
Dessutom skall jag för en gångs skull träna för andra och låta mig inspireras. Längtar både efter god mat, trevliga nya och gamla möten, solstolen och massor med kul träning.

Självklart kommer jag att blogga om vad vi gör om dagarna för på vårt 5 stjärniga hotell är det grattis wifi. Me like!!!

Planet lyfter på lördag om nu inte askmolnet sätter stopp.

Med värme
Anna

1 kommentar:

Josefin Fällgren sa...

Gud va jag är avundsjuk på dig.:) Vilket roligt jobb du har, bara glider omkring och tränar och träffar massa poitiva människor.
Heja dej!