Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 20 maj 2011

En dag kvar...

... å idag är det sista förberedelsedagen innan startskottet går på GBG varvet. Det börjar pirra i magen.
Tyvärr har det inte blivit så mycket löpning för mig de sista två veckorna i och med ryggskottet i Portugal, men men vad gör de sista två veckorna det är ju hela året som räknas. Jag hoppas bara ryggen hållet! För med smärtande ryggskott kan jag inte springa på 1.35.00.
Dagens upplägg är vila och ha det trevligt.
Först jobb.
Följt av lunch med älsklingen och med finaste Jenny på Klostergatan.
En bonustur till Löplabbet...
Pastamiddag som min älskling lovat tillaga med massornas kärlek och vatten.
Se över och putsa utrustningen. Jag springer nog i helsvart. Bilder kommer.
Hur håret skall sättas upp i år har jag än inte klart för mig. Kan hända att syrran får göra en inbakad fläta.
Smörja in ben, vader, höfter med diverse bra salvor à la Anna.
21.00 zzz

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Anna (Orka mera) sa...

Lycka till imorgon! 1.35 fixar du lätt som en plätt. Det ska visst vara bättre (=svalare) väder i år, så du har alla förutsättningar! Go, go, go!

Frida sa...

Lycka till! Håller mina tummar för dig och min pappa! Du fixar detta! Kramar