Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 5 maj 2011

Springtime Travel - Quality Time (på hösgsta nivå)

Jag har alltså fått den fina  möjligheten att följa med som ledare på Aftonbladets Hälsoresa 8-15 maj nere i Portugal på underbara Algarve kusten. En dröm!
Jag kommer att hålla yoga klasser ute på plankan på morgonen, stepa, dansa, skaka loss på Zumban och dansa mig hög på Afron tillsammmans med ett gäng deltagare från hela Sverige. Längtar till dessa nya möten.

Andra ledare som är med på denna resa är min fina fina vännina och kollega i NIKE TEAMET Cecilia Gustafsson. Och ja jösses att bara får träna för Cecila i en vecka är lyx! Härliga Annika Sjöö skall också med och Tobisa Karlsson från Lets Dance samt Fredrik Paulun. Skall bli spännande att gå på hans kost föreläsningar samt många många mer bla ett gäng erfarna löparcoacher... och japp jag skall springa ett och annat pass och suga åt mig deras kunskap. Längtar!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: