Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 27 maj 2011

Packad???

Yes! I did it! Endast 15 kg!!! Hur i hela friden gick det till???

Vi har inför resan till Turkiet fått restriktioner på 20 kg inkl handbagage från flygbolaget... Så jag och några kollegor beslöt oss för att köpa till 5 kg extra för endast 200 kr istället för att få trista böter.

Ni skall nu veta att vi tränar från 06.30 med morgon yoga, spinning eller löpning. Sedan frukost. Därefter ett smörgåsbord av diverse workshops fram till lunch. Lite ledig tid... (Solstol och Born to run för mig!) Därefter grenvisa utbildningar i 4 timmar och avslutningsvis ett gemensamt pass med samtliga innan middag. Och eftersom vi bor på ett 5 stjärnigt hotell krävs det en och annan klänning.

Hur i hela friden blev det då endast 15 kg inkl yogamatta? Jag känner mig toknöjd men nervös! Till och med locktången är invägd. Frågan är vad jag missat...?

Med värme
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Skorna ;)