Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 15 maj 2011

Zumbalove!

Å vilken klass!
Så mycket kärlek från alla.
Vilken känsla!
Vilket rus...
10.15 zumba på plankan?
Jag visste inte om det skulle funka?
 Om ryggen skulle hålla?
Cecilia var därför med, redo att rycka in om jag ryggen skulle pajja.
Men vem vill missa att dansa Zumba på Aftonbladets Hälsoresa nere i Portugal på stranden?
 Inte jag iallafall.

Därför dubbel dos Ipren och bakåtböjningar in i det sista. Musiken och kärleken för dansen och från deltagarna bar mig sedan genom en underbar klass.
Vilket minne!
Vilka härliga deltagare.
Tårar, leenden och kramar avslutade vår timme.
Jag kommer för alltid art bära med mig denna klass i mitt hjärta.




Med värme
Anna

Inga kommentarer: