Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 1 maj 2011

Sorry sorry sorry!!!

Dagarna har gått fort... och nu är denna vecka och denna helg snart slut! Trist!
Jag har inte hunnit med att blogga för allt som hänt denna enormt intensiva vecka... wow!

Och kommande vecka kommer att gå lika fort och följande helg och veckan efter och helgen efter det...
Hahaha det är lika bra att jag tar det från början

1. Nu i veckan skall jag göra de sista planeringarna inför vår Yoga Retreat i Ystad fredag-söndag. Packa, fixa och dona. Längtar så till att möta alla på mattan.
2. Samtidigt skall jag packa och planera nästkommande vecka som kommer att tillbringas i Portugal med familjen och bästa Cecila Gustafsson mfl med familj. Jag har nämligen fått chansen att åka med som ledare i Springtimes ledarteam... ååå wow!!! Så överkul!!! Återkommer ang detta i veckan.
3. Därefter är det GBG varvet (1.35.00) med lovely storasyster och kär svåger som väntar.

Jag känner livet i mig!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: