Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 22 december 2011

?

Vad tror du på?
Vilken väg eller på vilket sätt väljer du att leva ditt dyrbara liv?
Jag förundras ibland...

Jag tror på Karma och jag tror på Gud (kärleken) och jag tror på att jag är en liten del av en fantastisk helhet.
Jag tror på att allt jag gör påverkar mig själv samt i lika hög grad alla runt omkring mig, familj och vänner och alla andra medmänniskor som jag möter under min dag.

Jag tror på att jag får det jag förtjänar. Alltså jag får det jag ger.
Karma is only o bitch if you are.



Nu börjar snart ett nytt år och vi stänger igen det gamla och låter oss få ro och till stilla eftertanke för summering och samtidigt göra upp nya mål eller välja nya vägar.

Vad väljer du 2012? Välj med omsorg, det gör jag!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: