Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 28 december 2011

Ont i rumpan...

Imorse körde vi NTC appen 45 min, Transformers!

Så här gick det till!
2 min jogg
1 min jogg baklänges
1 min slide and Glide
1 min höga kickar
1 min höga knän och uppvärmning av armar axlar (eg vila)

1 min skidjumps
1 min squash jumps
1 min plankwalk
1 min hopprep
1 min rygglyft (eg vila)

2 min lunges (30 sec intervall/ben)
1 min mage
1 min smala pushups
1 min jägarstolen (eg vila)

Och om igen i 40 min sista 5 min bara mage alternerat med höftlyft. Känns i heeeela kroppen kan jag säga. Slutligen stretch och hopp i poolen och frukost.

Efter en skön stranddag tog vi alla en massage med hela familjen. Det var ljuvligt. Lilla Egge somnade till och med.





Med Thaivärme
Anna

Inga kommentarer: