Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 20 december 2011

Törstig?

31 grader och stekhett redan kl 08.00... Men jag har längtar efter min morgonjogg. 6 k i 4.30 fart. Helt ok och helt trött och färdig när jag kommer hem.
Greppar första bästa vattenflaska och sveper 3 dl. Men känner en bensin lukt när jag kippar efter andan för att dricka mer... Men What The f-k? Bensin, lacknafta...???
Går till toan och stoppar fingrarna i halsen si så där 20 ggr för att få upp allt. Magpumpar mig själv! Darrar och känner sedan hur benen viker sig. Är det utmattning eller är det en förgiftning. Säger till älsklingen att jag känner mig yr och sätter mig. Dricker 1 liter vatten och försöker lugna mig själv. Nej Anna ingen fara! Det var bara en konstig lukt... Ahhh får svårt art andas... Går ut och sätter mig vid poolen och dricker mer. Efter 15 min så tar mitt intellekt över. Hade det varit bensin eller dy hade jag vid detta laget svimmat alt spytt ner hela huset och älsklingen ringt 911. Så faran över! Pust! I fortsättningen luktar jag innan jag dricker.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: