Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 31 december 2011

Gott Nytt År 2012

Älskade vänner och bloggläsare jag vill önska er ett Gott Nytt År.

Mitt 2011 var fantastiskt och ett av de bästa åren i mitt liv. Mitt livskärlek föll ner på knä och det säger ju allt!!!
Ni kommer att få en sammanställning av mitt 2011 när jag kommit hem till Sverige igen.

Men jag vet redan nu att 2012 kommer att toppa 2011 och jag vet redan nu att 2013 kommer att toppa 2012. Hihihi... Så det så! Big time!

Satsa vänner. Satsa stort och med hjärtat i alla dina projekt. Tro på dig själv och visa att du är unik.

Med varm kärlek och massor med lyckönskningar till 2012!!!

Kramarom
Anna

1 kommentar:

ewa eriksson sa...

Du är beundransvärd Anna!
Vet hur det är att köra för hårt och få problem med knän...
Jag jobbade som idrottslärare och körde med eleverna för mkt. Blev vatten i ena knäet och när jag på senare år kört för hårt ploppar en slemsäck fram på baksidan. Ingen fara men det känns obehagligt.
2012 har börjat med Fitnesfight som ger extra trän.pepp i tråkmörka januari. Nästa mål är Lidbergveckan i april!
Ha de gott och sköt om ditt knä!