Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 22 februari 2012

Ängel

Grattis älskade Ella Alma Anna Lindh Kullman på din 8 års dag!

Ella min fina ängel du är min förstfödda och du är ett mirakel! 

Jag längtade så efter dig!
Mitt liv fick en helt annan betydelse och kändes komplett när du kom in i mitt liv.
Du gav mig precis allt det där en mor önskar sig och mycket mer.
Du är en pärla och eg för bra för att vara sann.
Jag kan knappt förstå det än.
Kärleken till dig är totalt villkorslös!
Jag har haft tur.
Tack!

 Den 22 februari 2004 när du kom till världen 01.22 så förgylldes min tillvaro 
med guld och glitter och allt blev så ljust och härligt. 
Jag älskar dig i netehgive!!!

Grattis på din dag!
Med värme
Mamma

1 kommentar:

gladulrika sa...

Åh så himla fint. Blir helt rörd och varm i hjärtat när jag läser dina fina ord. Det får mig att tänka på mina prinsar som också blivit stora. Tack för att du delar med dig och för att du är så bra på att sätta ord på känslor.
Kram Ulrika