Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 26 februari 2012

Slalomsöndag

Aj oj och fyyy. Mör precis i hela kroppen efter 46 km längd på 36 timmar... Hysteriskt... Tja lite! Men nu känner jag mig nöjd och säker på Vasan. Vet dock att jag kommer att ha ont överallt och lite till efter nästa helgs 90 km under 7 timmar... Jösses amalia säger jag om det.
Hur som helst vi vaknar till en fantastisk dag i Hassela Ski Resort. Strålande sol, vindstilla och -3 grader. Det blir åka av fast idag utför bestämmer vi.


Och för mig kära bloggläsare är det nästan exakt 10 år sedan.


Fantastiska backar och super härlig söndag. Nu har vi ont lite till fast på andra ställen.

Snart nattåget hem... Jag kommer att sova som en stock!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: