Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 6 februari 2012

NIKE Blast 2012 söndag

Söndagen är alltid lite jobbigare än lördagen och alla känner vi oss lite tilltygade efter en hela dag av träning och fulla med nya intryck. Så när klocakn ringer på söndagen är det kärleken för träningen som gör att man kommer upp ur sängen. Inte sant?

Väl i Globen så var det Sara, Hanna, Alexandra, Tess och Emma  de första jag mötte på plats för min älskade klass Soulexpression. De skulle bara stå längst fram! Tack tjejer för ert stöd. Det betyder mer än ni kan tänka er. Kärlek


08.30 utanför sal 3
Om själva passet kan ni läsa om i tidigare inlägg...



Roberts step var klurig...


Annika Östbergs föreläsning berörde många.
Så även mig.
Vilket skit liv hon haft...



Härliga Maria och Kousha från Gerdahallen.



Lovely Kristin från New York samt båda Åsorna från teamet i sin Femme Fatal.
Läckert och sexigt.



Nasim från Bolibompa presenterade alla föreläsare.



En av mina förebilder, Sveriges äventyrare nummer 1.
Jag blir peppad... Hmmm... Kilemanjoaro....



Zzzzumba med härliga Jorge som sista klass.
Han och Norberto toppade dessutom klassen med Dirty Dancing lyftet....
Stående ovationer!!!



The Nike Blast 2012 är slut.
Men de varma känslorna, själva upplevelsen och alla vännerna både nya och gamla finns i mitt hjärta.

Så tack alla som gjorde denna helg speciell och alldeles fantastisk.
The Nike Blast 2012 slog ALLT i år.
TACK Lina Andersson som gjorde detta.
Du är unik!
Förstår inte hur du lyckas göra detta event år ut och år in och dessutom ALLTID toppa föregående år.
Frågan är vad som händer 2013?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: