Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


söndag 5 februari 2012

Soulexpression

05.45 ringde klockan...
Upp för att locka håret och göra mig lite fin för alla söndagspigga deltagare
på The Blast sista dag och min Soulexpression i Globen.
Stegade sedan genom koreografin samtidigt som jag borstade tänderna...
Prickig spegel... Hahaha!!!
Och frukost...
Men vet ni vad?
Jag var för nervös för att få i mig något mer än en macka, blåbärssoppa och kaffe???


Väl på plats försvann all nervositet och jag bara längtade efter att klockan skulle bli 9.00.










Vi lyfte Globen och flööööög ut i universum. Jösses vilken klass! Så mycket energi och kärlek!
TACK tack tack alla härliga som var med!!!

Med värme
Anna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var på Soulexpression och jag bara måste berätta att jag nästan började gråta för stämningen var så fantastisk och ditt pass så grymt! Tack för det, bästa klassen på hela helgen!
/Maria