Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 27 maj 2010

Mer bilder från Göteborgsvarvet 2010

Tidig avfärd från Malmö mot Göteborg på lördag morgon - jag är fylld av förväntan och hjärtat slår några extra slag... hahaha syns inte det...?











Varför blir det alltid två vänster...?











God lunchpaus i det gröna











På spårvagnen till startområdet.










Ligger i skuggan och väntar på min start, men det känns ju hur konstigt som helst att vinnaren hunnit hem och duscha innan jag ens startat - snark!












Efter målgång - hahaha tummen upp - eg tummen NER. Som sagt jag är inte nöjd med tiden och galen på att det i min mening är för trångt.












Mina underbara NIKISAR som bar mig runt - KÄRLEK!









Belöning i solen dagen efter!











Söndag = Liseberg! Tjoho!!!









Ses igen nästa år!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Ja, nedrans människor som springer ivägen!!

Springer du igen kommer du alldeles säkert i en bättre grupp och då går dte alldeles säkert bättre. Å andra sidan är det ett år kvar... precis som du själv skrev i inlägget efter Göteborgsvarvet.

Stillaeftertanke sa...

Klart jag springer igen! Längtar reddan.