Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 20 maj 2010

Testade benen idag!

Idag var det dags att känna på benen inför GBG varvet på lördag. Igår trodde jag verkligen inte att jag skulle kunna springa, fick nämligen lite panik när fingrarna belv infekterade igen... blodförgiftning...??? Så jag fick påbörja min andra penicillinkur på ytterligare 10 dagar. Men redan idag känns och ser det bättre ut...puuust!
Frågan var alltså om benen skulle vara pigga, trötta, starka eller möra...? Vädret var optimalt. +20 grader och nästan vindstilla. Det blev därför en lekfull runda längs Ribban med min älsking på cykel vid min sida. Och JAAA det känns helt ok inför lördag - så nu är det bara att springa som jag aldrig sprungit tidigare. Ur spår säger jag bara!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Återigen- lycka till! Och vilken tur att antibiotikan gav så pass snabb effekt.

Hoppas ingen är ivägen för dig på lördag...

Många löparkramar,
Alexandra

lotta sa...

Lycka till Anna! Håller tummarna för dig! Kram Lotta