Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 24 maj 2010

Nja säger jag!

Det var en fantastisk lördag i Göteborg och upplagt för en underbar folkfest vilket det också blev, men jag är besviken på min tid. 1.43.45... men det gick inte att springa... det var på tok för mycket folk. Kryssningslöpning... hahaha. Efter bara 1 km hann jag upp startledet innan mig för de gick i det första lilla motlutet.
Så jag gav upp. Försökte tänka positivt och bara acceptera läget och springa på så gott det nu gick i ett någorlunda tempo ut i väster kanten (vilket ibland var på gräset, ibland på trotoaren ibland in i repet... osv) utan att bli påsprungen av allt för många som slängde sig hit och dit spec vid vätskestationerna. Bör det inte finnas någon sorts vätskestationsvett?

Men men nu är jag anmäld till Göteborgsvarvet 2011 och då hamnar jag med min tid i de främre startleden. Synd bara för nu är nu och nästa år är ju nästa år.
Med värme
Anna


Inga kommentarer: