Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 19 maj 2010

Startnummer 57147

Om du vill kan du följa mina tider på GBG varvet på lördag.
Välj mellan tre alternativ:
1. Följ en löpare och få rapporter längs banan, sms:a GV mellanslag och startnummer.
2. Tiderna direkt efter målgång, sms:a RGV mellanslag och ditt startnummer.
3. Skicka tider till någon annans telefon, sms:a GV mellanslag och startnummer samt TILL mellanslag och mobilnummer dit tiderna ska skickas.
Beställ på nummer 727 00.
Startnummer och villkor hittar du här!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Spring som du aldrig sprungit förr! Jag tror helt klart att du klarar springa det på 1.35-1.39... eller t.o.m bättre. Det ska bli spännande att läsa/höra :D

STORT lycka till!
Superkramar,
Alexandra

OBS: Jag nämnde det för Jenny, och eftersom det har med dig att göra (50%) så tänkte jag dra trudelutten även för dig (dock har Jenny lovat att prata med dig).

Jo, förra sommaren så skulle du och Jenny köra tillsammans någon gång, men så blev det inte av för att du akut inte kunde. Jag minns det som om det var igår, en av mina mer traumatiska upplevelser i livet...

Skämt åsido- kan du och Jenny inte fundera på detta och kanske återuppväcka "det" som ni hade tillsammans under "repetitionerna" inför inspirationsdagen? Det vore så fantastiskt. Ni är så j-vla bra ihop!!

Stillaeftertanke sa...

Hej!

Jag skall prata med Jenny om en teamklass:-) Kul att du tycker att våra teamklasser är så skoj och att du på minner mig.