Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


måndag 17 maj 2010

Ny vecka - mer regn!

Ååå nej vad trist även denna vecka börjar med regn. Vill ha SOOOL!
Nu gäller det att balansera upp veckan och livet och ta tag i saker. Är inte det en vanlig måndags tanke?
Jag vet att jag tappar balansen i livet i kortatre perioder och just nu är det nog klokt att återta kontrollen. Ibland så finner man den kraft att ta tag i allt det där som legat och väntat, och nu denna vecka är en to do vecka!

Att för mig våga stanna upp och att våga ta mig tid för individuellt tänkande och känna efter vad det kan vara som orsakar obalanser är oerhört viktigt. Så därför är min stilla eftertanke idag:

Vad har jag ev för mycket av och ev för lite av?

Med värme
Anna

Inga kommentarer: