Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 24 juli 2010

Annas sanning

Jag har en väldigt klar bild om hur jag vill leva och hur jag vill verka i livet.
Jag har helt enkelt kommit till den där åldern där jag gör det jag vill göra och
umgås med de jag verkligen vill umgås med.
En sak som jag brukar göra är att jag alltid fejkar tills jag brejkar...
det är då man uppfattas som självsäker.
Självförtroende är sexigt och utör en grunden för framgång - inget snack om den saken. Eller?
Men tänk dock på
1 Ta för dig, saker ramlar sällan ner i knät medans man sitter i soffan. Man förtjänar saker.
2 Erknänn dina svaheter. Man kan inte vara bäst på allt och de som påstår det är bara trättsamma. Det hadlar som att acceptera.
3 Våga misslyckas. Lär dig hantera ditt misslyckande. Det handlar inte om att du som person är misslyckad utan just bara den saken som du gjorde som misslyckades.

Med värme
Anna

2 kommentarer:

sara sa...

Hej Anna!

Jag har nominerat dig till en blogg award :-). Jag tycker nämligen att du skriver så mkt tankvärt!

Kram
Sara

Stillaeftertanke sa...

Hej Sara!

Å wow:-)???
Tack för det, det värmer.
Kramis
Anna