Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 31 juli 2010

Jag och mitt gula hus!

Bor: I ett litet radhus i Limhamn.
Drömhus: Stort vitt sekelskifthus vid havet (med pool) och gigantisk trädgård.
Drömprojekt i nuvarande hus: Nytt kök (samt en diskmaskin!!!)
Roligast huspysslan: Laga mat.
Inredningsstil: Vitt
Bästa städprylen: Hahaha jo ja det får nog bli min älskling.... (jag varken kan eller vill städa. Min mamma har aldrig lärt mig detta...)
Skulle jag aldrig ha i trädgården: Trädgårdstomtar
Favvoverktyg: Borrmaskinen (men jag kan ej använda den själv)
Favvoplats i trädgården: Vid utebordet en sen sommarkväll med filten om mig och alla ljusen tända i trädgården.
Drömprojekt i trädgården: En rosträdgård.
Roligaste trädgårdessyslan: Att åka till en handelsträdgård och köpa blommor och buskar.
Tråkigaste: När en blomma eller buske inte trivs...
Hängmatta eller trädgårdsgrupp: Hmmm... hammock och trädgårdsgrupp!!!
Klipper gräset med: Har ingen gräsmatta.
Odlar helst: Tomater

Med värme
Anna