Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


lördag 10 juli 2010

Yogan stillar mig.

Idag belv det sovmorgon... hahaha ja och det med besked. Hela familjen gick upp före mig och jag klev ur sängen 9.30. Skönt, men jag var trött och dåsig... så det där med att sova länge, nja jag vet inte. Jag vaknade nämligen 7.45 och tvingade mig själv att somna om. Tror dock att kroppen velat springa lite...
Idag gick termometern över 30 grader, Visby börjar bli riktigt hett. Så yogan kändes som Bikram Yoga. Skööönt.
Andningsövningar för diafragman
Solhälsningar
Krigare
Duvan
Split
Fullframåtböjning
Brygga mot vägg.... love!
Liggande twist.
Sittande meditation
Namasté

Med hetta
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Fräckt! Kan du inte göra någon bildserie någon gång med yogaövningar, typ de som du har spaltat uypp i inlägget?

Svettiga kramar,
Alexandra

Stillaeftertanke sa...

Alex, absolut det skall jag göra!!

Toksvettiga glada sommarkramar tillbaka
Anna