Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 22 juli 2010

Bilder från Ystad sommar Yoga Retreat 2010

Jag kan knappt med ord beskiva dessa 4 dagar i Ystad sommaren 2010.
När jag nu i efterhand tittar på bilderna så ryser jag och minns tillbaka med ett leende på mina läppar. Titta på bilderna och njut.
Det var så mycket kärlek, närvaro, balans, tillit, respekt, känslor, skratt och så mycket mer. Ja det var allt det där vi önskat oss i flera månader.... och så blev det såååå.... wow (gåshud)
Dessa dagar kommer föralltid att ha en plats i mitt hjärta och jag kommer att minnas dem och alla ni som var med med värme. Så tack alla ni underbara yogis och yoginis som var med och gjorde detta till en fantastisk resa.
Kärlek
Anna


Ystad Saltsjöbad - det är NU det händer!

Morgonyoga på bryggan....

Kvällsmeditation.


Frukost!!!

David

Lovely Carina

Maria - morgon meditation

Dubbelhund David och jag.

Prommis längs havet

Underbar frukost vid havet... wow!!!

Förbereder ChakraYoga och föreläsning

MorgonYoga 06.30

MorgonYoga med Carina
Yoga Filosofi (Niyama och Yamas)

Hela gänget Yoga Retrat sommar 2010 Ystad

Navasna med Malin och Camilla

Flygande brygga. Malin och jag

Balasana

Balans

Ann

Sista middagen
Med värme
Anna

1 kommentar:

Åsa sa...

Härliga bilder!