Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 14 juli 2010

Ibland blir det längre!

I natt hade jag grymt svårt att sova, det var ju tokhett. Och vid 4 tiden blev jag väckt av sonen som var galet irriterad på en fluga som ville sova med honom... och strax efter det så körde det förbi ett gäng långtradare... öh va är klockan redan 8 eller? Men se nej den var bara 5... så jag tvingade mig att somna om. När jag sedan vaknade igen för femtielfte ggr var klockan 07.30 så det var bara att gå upp, hoppa i spring kläderna på med iPoden och sedan ut. Hmm... ovanligt men det var moln för solen. Så det blev några extra kilometer bara för att passa på nu när det inte var 27 grader redan tidig arla timme.
I kväll blir det dock en tidig kväll.

Med värme
Anna

Inga kommentarer: