Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


fredag 2 juli 2010

Wow vilken dag!!!

06.00 God morgon älskling!
06.30-08.00 Yoga filosofi - Niyama. Massor med härliga kloka ord från underbara Carina. Därefter en skön lång Yoga mitt ute på bryggan. Vattnet var helt stilla och vi njöt, vi nöp oss själva i armen för vi trodde vi drömmde, vi stannade upp och var i nuet, vi andades, vi skrattade och vi levde livet här och NU!
08.30 Wohoooo vilken frukost - jösses? Mums jag längtar redan till i morgon.
10.30-12.30 ChakraYoga - åååå vilka underbara deltagare - så närvarande och så i nuet. Gåshud!
12.30 Lunch... mums!
15.00 - hihihi jag kunde inte låta bli... 8 km löpning längs österlen kusten i strålande sol och absolut vindstilla.
16.00-18.00 Stilla, lugn Shanti Yoga... 10 min/asanas. Våga slappa taget säger jag bara!
19.00 Middag... mums, mums!
20.30-21.30 Yoga Nidra! Kärlek till kroppen och kärlek till medvetandet.

Nu ... zzz!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: