Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 30 juni 2010

Yoga Retraet på Ystad Saltsjöbad

Mys på hög nivå!

Tysta tofflor...
Mer mys!
Bad och meditationsbrygga

Spa


Ååå gud så spännande.
I morgon åker vi!
Carina och jag med våra underbara yoginis och yogis till fina underbara Ystad Saltsjöbad för en fyra dagars yoga retreat.
Vi skall träna och filosofera över yogans vägar. Gräva ner oss andningstekniker, meditera, bada, sola på bryggan, pilla i sanden med sommarfötter, gå sköna promenader längs vattnet och bara vara. Kan det bli bättre?

Schemat för följande fyra dagar:
06.30-07.30 Morgon meditation på bryggan
08.30 Frukost
10.30-12.30 Yoga föreläsning/träning
12.30 Lunch
16.00-18.00 Yoga träning
19.00 Middag
20.30-21.30 Kvällsmeditation
22.00 Zzzz
Med värme
Anna






3 kommentarer:

sara sa...

åhhh, det låter helt UNDERBART! Hoppas hoppas att jag får möjlighet att hänga med en annan gång men just i år fick jag inte ihop det. saknar verkligen att yoga med dig anna!

In yoga!
Sara

Helena sa...

Kör ni det fler gånger är jag rejält sugen på att följa med!

Stillaeftertanke sa...

Kära ni, ni måste bara följa med nästa gång. Återkommer med mer info för kanske blir det redan i höst.
Sara jag saknar dig med. När flyttar du hem?
Kram
Anna