Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


torsdag 17 juni 2010

TEAM NIKE helg

Denna helg är TEAM NIKE helg i STHLM!!!
Vi träffas alltid denna helg, helgen innan midsommar och pratar, utvecklar, planerar, utvärderar, inspireras, utbildas inom NIKE anda.
Det är alltid så fantastiskt roligt och galet på alla plan. Jag längtar sååå.
Att träffa alla NIKE instruktörer ger mig kraft och styrka
och massor med ny energi och ny inspiration.
Jag är så tacksam att få tillhöra detta fantastiska team och ha NIKE som min sponsor.
TEAM NIKE SWEDEN är
Petter Ehrnwall
Anna Paringe
Maria Olofsson
Fredrik Sjöberg
Cecila Gustafsson
Fredrik Andersson
Robert Sörensen
Emma Johansson
Johanna Andersson
Monika Björn
Drotka Baburin
Per Markusen
Åsa Fornander
Niklas Liljesand
Åsa Eriksson
Elaine Rydberg
och jag

Med värme
Anna

Inga kommentarer: