Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


onsdag 9 juni 2010

Jösses - nu vet jag ju!

Hahaha det är sååå typiskt mig.
Att jag aldrig lär mig?
Frågan är varför jag mår så dåligt? Varför jag är orolig, stressad, otrevlig, haft svårt att somna osv osv varje juni. Men nu vet jag! Vi har gått ner på sommarschema på Gerdahallen och jag har gått från att leda 7 pass i veckan till 2 pass i veckan och till råga på allt är mina löparskor kvar i STHLM. Alla ni som vet vad träningen gör med er och följt mig som är van att träna sedan barnsben, vet att jag inte mår bra när träningen uteblir.
Sååå i morgon på stepen 11.15 kommer jag att vara en liten duracell kanin, upp, ner, upp, ner, upp, ner och efter det kommer jag att vara GLAD! Guuud vad jag längtar. Fredag, lördag är det löpning igen - Thank heven!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Helena sa...

Det finns två saker jag alltid trippelkollar att de blivit nedpackade innan jag reser iväg eller hem igen efter att ha varit borta: Mina löparskor och min Garmin 305. Är man löparnörd så är man :-)

Stillaeftertanke sa...

Jo ja jag vet... :-)