Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 1 juni 2010

Det här får mig glad:

  • barnen som säger "vi älskar dig mamma"
  • de första blommorna på våren
  • solen (när den inte gömmer sig bakom molnen utan när den lyser starkt och stolt)
  • när min man säger att han älskar mig
  • när datorn inte krånglar utan när alla tekniska prylar fungerar som de skall
  • när vi lagar mat tillsammans i köket
  • Tacos fredagsmyset - det är ju bara bäst!
  • kramas i soffan
  • träna
  • ta ett glas vin med en god vännina
  • älska
  • mitt fina söta hus som ger mig fundamental trygghet
  • att jag får jobba med det jag brinner för
  • att jag får lova att vara den jag är!

Med värme
Anna

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Jaa, träna gör mig extremt glad. Det är helt otroligt hur mycket Gerda betyder för mig idag. Och med Gerda menar jag såklart de klasser jag brukar gå på.

För övrigt... alltså jag tänkte inte ens på att man kan tärna afro i skor (även om jag föredrar att vara barfota) Jaja, vi ses nästa tisdag i alla fall :)

Dansa för mig imorgon, så valsar jag för er (dig och "folket" som går på klassen)

Stillaeftertanke sa...

Kul, då ses vi nästa tisdag med eller utan skor:-)

Klart vi skall dansa i morgon. Vill ha tag på Robyns nya som finallåt - gudomlig! Valsa på du och njut av din balkväll.