Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Varmt välkommen till Stilla Eftertanke

Hämta hem dina sinnen


tisdag 8 juni 2010

Vem skall man lyssna till?

När jag ställs inför olika typer av val i livet så brukar jag ta upp det med nära och kära, men ibland är det svårt att veta vem man skall lyssna på? Det kan bli så fel och dessutom ger de olika personerna olika lösningar på mitt problem. Så frågan är då "Vem skall man lysssna till?"

Jag är nu vid 37 års ålder och mycket reflekterande fast besluten om att det bara är jag innerst inne vet vad som är bra/mindre bra eller rätt/ fel i mitt liv. Så mitt beslut är att våga lyssna till mitt inre och min egen röst.
Yogan har hjälpt mig att lyssna till det jag verkligen behöver i livet och faktiskt hur jag kan ta mig ditt. Men Yogan har gett mig en annan gåva och det är att känna efter vad jag inte behöver i livet och hur jag faktiskt kan släppa tag om det.

Befrielse!

Med värme
Anna

Inga kommentarer: